- joakimo
- Medlem ●
- Huddinge
Tja, jag är ledsen för det, men det är tyvärr min policy att märka alla mina bilder då det finns alldeles för många som inte kan skilja på ditt och mitt.
Och när de inte kan skilja på det är det bara att skicka räkningen
Mitt bidrag till tråden är inte ett fotografi men en bild. Jag har precis börjat lära mig Cinema 4D och här är ett av mina första verk…
Mitt bidrag till tråden är inte ett fotografi men en bild. Jag har precis börjat lära mig Cinema 4D och här är ett av mina första verk…
[ATTACH="CONFIG"]33142[/ATTACH]
Snyggt! Har du den i 3D också?
Dra då ned dom här snabbisarna jag gjort, ändra jpg till .MPO, lägg dom på ett SD-kort och gå till en TV affär och be att få titta på 3D i nån TV
[ATTACH="CONFIG"]33168[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]33169[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]33170[/ATTACH]
Tja, jag är ledsen för det, men det är tyvärr min policy att märka alla mina bilder då det finns alldeles för många som inte kan skilja på ditt och mitt.
Tyvärr är det alldeles för lätt nu förtiden att ta bort märkningar som denna utan att det syns:-/
Finns andra osynliga sätt, men dom kostar oftast.
Själv har jag gett upp då ingen verkar stjäla mina alster iaf
CyberPet, är du rädd för bildstöld, sök med dina bilder på TinEye Reverse Image Search efter kopior på nätet....
Problemet är att jag inte vill spendera min tid att jaga tjuvar, jag vill ta bilder. Så jag märker hellre bilderna så att det blir lite svårare för tjuvarna i alla fall att clona bort min logga.
I onsdags starta årets upplaga av Onsdagsträffen vid Nyköpings hamn, där motorfordon av olika slag visas upp varje onsdag kväll där varje träff har ett tema men även avvikande fordon får vara med så det brukar bli en salig blandning av allt... trångt och trivsamt
Några av dom bilder jag tog i onsdags:
[ATTACH="CONFIG"]33241[/ATTACH]
Skrämmer nog inga skurkar
[ATTACH="CONFIG"]33242[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]33243[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]33244[/ATTACH]
Dom kunde verkligen forma och montera plåt på den tiden...
[ATTACH="CONFIG"]33245[/ATTACH]
Så, nu ska man bara städa upp skrivbordet och finjustera det hela så kan man sitta hela dagen, med bara korta p!ssestopp och några besök på snusbytar-depån...
[ATTACH="CONFIG"]33306[/ATTACH]
Så här blev den iaf...
[ATTACH="CONFIG"]33307[/ATTACH]
Fast tyvärr sabbas bilden lite av 99 :-/
Jajemen!
Jag och "Bambi" blev väldigt förvånade att se varandra. Vid tillfällen som dessa önskar jag att jag hade med storebror kameran!
Har hänt mig också, men innan man hinner få fram, slå på och gjort alla inställningar är oftast tillfället förbi... nu fick du iaf en bild
Tycker verkligen om bilden, Erik! Jättekul
Förut en Fuji FinePix och nu mer en Panasonic Lumix.
Fota lite (360+ bilder) under studentfesten i fredags... här är några av dom...
Alla finns också här: http://sdrv.ms/KUzC4j
[ATTACH="CONFIG"]33421[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]33422[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]33423[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]33424[/ATTACH]
[ATTACH="CONFIG"]33425[/ATTACH]