Den som gapar efter för mycket mister ofta hela stycket Apple får se upp. Satte punkt där
hmmm okey då ett par korta rader
Tv:n och dess funktion har sin historia långt tillbaks i tiden Apple, hmmmm visst kasta in siri och facetime and whatever, lycka till Apple, säger inte så mycket mer om det förutom vi har alla olika tv behov.
Behov ändras inte över en dag Apple. Vi är olika individer, jag vill inte bli styrd eller påtvingad saker, tvn funkar som slötittande, avkopplande media. Ingen Tv-dator tack för mig.
En svår balansgång för Apple mellan tv-mediets framtida tilltänkta data användning kontra konversiella datorer, det man vinner i ena änden förlorar man bums i den andra.
Någonstans känner jag att jag har ingen längtan att se ett äpplemärke på en platt tv, så jädra nöjd med min dundersexiga Philips platt tv, likaså Samsungs senaste tv-alster är ju knappast behov av sexigare design, hottaste designen finns där redan Apple så där har ni inget att hämta men visst give it a try, men då får ni nog priskriga er in på marknaden per tum.
Man får dundermycket tv för pengarna idag se denna länk tex på min tv Komplett.se - Philips 55" 3D LED Smart TV 55PFL7606T,
Knappast någon som skulle betala Loewe/Apple priser dvs: 40000 papp för en 40 tummare med ett äpple märke i fronten.
Tack för ordet som alltid .