Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPad - app för bildvisning

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-06-03 13:20

Hej,

finns det någon bra app för bildvisning där man kan "låsa" bildspelet och att det inte bara räcker med att peta på skärmen för att det ska stanna utan att det krävs en mer avancerad manöver?

/S

iPad - app för bildvisning

Typ skärmsläckare eller fotoram?

Om man trycker på hemknappen finns det inget en app kan göra för att inte stängas.

Så om du vill hålla långa finrgrar borta är det en glasskiva framför som gäller.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-06-13 15:30

Jag tänker mig mer en app liknande den fotovising man kan få när man inte låst upp iPaden och har tryckt på fotoramen.
Hemknappen är inte ett problem.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-06-26 11:10

Nu ser jag att lösningen förmodligen kommer med IOS 6 Apple - iOS 6 Preview! Det här verkar vara precis vad jag behöver:

iOS 6 comes with even more features to make it easier for people with vision, hearing, learning, and mobility disabilities to get the most from their iOS devices. Guided Access helps students with disabilities such as autism remain on task and focused on content. It allows a parent, teacher, or administrator to limit an iOS device to one app by disabling the Home button, as well as restrict touch input on certain areas of the screen. VoiceOver, the revolutionary screen reader for blind and low-vision users, is now integrated with Maps, AssistiveTouch, and Zoom. And Apple is working with top manufacturers to introduce Made for iPhone hearing aids that will deliver a power-efficient, high-quality digital audio experience.7

1
Bevaka tråden