Hallå
Har ett litet problem med min iphone 4s som jag verkligen inte kan få bukt med. Enda sedan jag köpte den har det varit problem med att synka och ladda den via dator, den dyker inte upp i itunes och datorn ger den ingen ström. Detta har kommit och gått men eftersom jag hade massa strul i med en DOA lur innan och jag inte har nån reservtele så har jag inte orkat skicka in den till tele2. Hur som hellst nu har den helt och hållet slutat dyka upp för alltid i itunes och helt slutat ladda från dator, förut kunde jag få det att funka via lite omstarter och hard reset av telen. Den laddar dock via nätadptern om jag gör en hard reset med laddaren inkopplad.
Mitt problem är ju nu att jag skulle vilja skicka in den till tele2 och få den lagad men vill inte skicka in en jailbreakad tele. Eftersom jag inte får upp den i itunes kan jag inte göra en restore den vägen, funkar heller inte att uppdatera vi telen. Försöker jag köra en erase och reset från telen kommer det bara fram ett snurrhjul som håller på för evigt (22 timmar). Inte en pryl har raderats så jag gissar att detta inte funkar med en jailbreakad tele. Har provat allt..
Instalerat om itunes
Recovery mode
Olika usbkablar
Omstarter på alla håll och kanter
Radera från tele
Uppdatera från tele
Problemet fanns innan jailbreak och det har funkat med jailbreak så det kan inte vara det som spökar
Om det finns fler tips å trix tar jag tacksamt emot dom
e