Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej. Producerar mycket rörlig media till Tv m.m. Nu skall jag regelbundet skicka filer till butikstv och där tar dom bara emot AVI filer. Sitter i Adobe premiere och där kan jag inte konvertera till AVI vilket jag kan förstå (apple VS microsoft). Vad använder Ni? Har tittat på total converter som skulle kunna lösa det men det är ju ytterligare ett program. Andra förslag mottages tacksamt:)
Handbrake borde väl klara biffen? (Den klarar ju "allt"... )
Sen har jag själv - på de fysiska skivornas tid före min Seagate mediespelare - konverterat filmer till standard DivX-kompatibla skivor med hjälp av Toast. Du kan ju spara som skivavbild och plocka de färdiga filmerna därifrån utan att bränna en fysisk skiva.
Tackar, nu känns det som om jag är på banan. Fick precis höra att dom skulle lägga en "automatisk konverterare" på servern vilket innebär att mov-filer kan skickas, men det är klart då tappar man ju kontrollen. Men smidigt låter det.