Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur installerar man Office på en MBA?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-07-09 23:37

Hrm, här sitter man då med sin nya MBA och funderar på hur man ska få in Office i datorn... Jag är alltså inte ute efter några privatprylar utan ärliga saker. Men det saknas ju en DVD-läsare...

Finns det något sätt att få in Office utan en DVD-läsare? Säljs det online? Eller kanske på ett SD-kort? Eller ett fin litet USB minne..?

Placerar även en fråga om Pages i rätt tråd.

Bara att köpa online, jag brukar köpa direkt från Microsoft om det inte finns något supererbjudande någon annanstans.

Edit: https://www.microsoft.com/sverige/mac/buy

• Medlem
  • Stockholm
  • 2012-07-10 00:14

Tog hem en 30-dagars testversion. Då hinner jag testa och känna mig för. Ganska bra pris också, om man köper direkt från MS. Tack för tipset. Borde kanske kollat det själv, men så är det ju med mycket här..;)

Edit: Justerade texten

• Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2012-07-10 23:29

Många verkar glömma bort att man kan "låna" optisk enhet från andra datorer för att installera media på MBA (och alla andra macar)

Ursprungligen av mattem:

Många verkar glömma bort att man kan "låna" optisk enhet från andra datorer för att installera media på MBA (och alla andra macar)

Yes, så gjorde jag när jag installerade Office på min MBA. Funkar bra, om än något långsamt.

1
Bevaka tråden