Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med hämtning av OSX 10.8 Mountain Lion efter köp

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag köpte (betalade) min OS X uppdatering då jag var på landet med dålig uppkoppling, så jag avbröt installationen innan den kom igång. Nu när jag åter nått civiliserade trakter med schysst uppkoppling, kan jag inte hämta hem den alls. I AppStore finns bara alternativet "Hämta", men ingenting händer då jag klickar på det. Däremot har jag kunnat uppdatera Aperture, iPhoto m.fl. utan problem. Någon som kan tipsa om vad som gått fel? Tack!

Höll du ner alt-tangenten när du klickade på "Köpt" i Mac Appstore? Om du gjorde det så borde du kunna klicka eller alt-klicka på "Installera" i stället.

Ser du inte det OS X du letar efter så gå till "konto" och välj "visa gömda inköp" eller något i den stilen. Nämner det mest för andra som läser detta då du inte verkar ha det problemet.

Ursprungligen av Micke Byström:

Ser du inte det OS X du letar efter så gå till "konto" och välj "visa gömda inköp" eller något i den stilen. Nämner det mest för andra som läser detta då du inte verkar ha det problemet.

Tack, Micke!

1
Bevaka tråden