- Mymac4ever
- Medlem ●
- Sundsvall
Gah! Mitt skrivbord flyter o ytan tryter
Dax att röja. Det har ju blivit värre än sist!
Äntligen uppgraderat min ACD 24 till en ACD 30 (begagnad såklart) bild kommer när tillfälle infaller sig ..
Har du kvar din 24" så köper jag den gärna!
Någon som testat koppla flera skärmar via thunderbolt?
Äntligen uppgraderat min ACD 24 till en ACD 30 (begagnad såklart) bild kommer när tillfälle infaller sig ..
Har du kvar 24" köper jag den till rätt pris
Tack för erbjudandet men den har redan gott vidare och används mig veterligen redan till extern skärm till en MBP
men det säljs faktist en och annan ACD 24 på blocket för vrakpriser ... bara söka
min första bild i denna tråden ..
som utlovat efter min uppgradering . så här ser det ut idag .. (hoppas inte bilden är för mörk)
min första bild i denna tråden ..
som utlovat efter min uppgradering . så här ser det ut idag .. (hoppas inte bilden är för mörk)
[ATTACH="CONFIG"]33572[/ATTACH]
Fan med en sådär fet skärm får du väll plats med retina simulatorn? Finns kanske dock inget argument för att köra den, men ändå
Fan med en sådär fet skärm får du väll plats med retina simulatorn? Finns kanske dock inget argument för att köra den, men ändå
Det var EXAKT den anledningen jag införskaffade just ACD 30 .
iPad Retina Simulatorn är ........ 2048 x 1536
Apple Thunderbolt/LED 27" är... 2560 x 1440
Apple Cinema HD Display 30" är 2560 x 1800
Detta gör att 30 tummaren är den ENDA externa Apple skärm som får plats hela iPad Retina Simulatorn
Vad är retinasimulatorn, och hur använder man den på sin mac? (Har f.ö. ACDHD 23")
Detta gör att 30 tummaren är den ENDA externa Apple skärm som får plats hela iPad Retina Simulatorn
Vad är retinasimulatorn, och hur använder man den på sin mac? (Har f.ö. ACDHD 23")
Som jag skrev iPad Retina Simulatorn .. det är alltså iOS Simulator och följer med XCode när man utvecklar för ipad / iphone ..
Aha! Tack för infon.
Som jag skrev iPad Retina Simulatorn .. det är alltså iOS Simulator och följer med XCode när man utvecklar för ipad / iphone ..
Stämmer ... inte längre. På måndag kommer min MBPR med 2880 x 1800 :$:$:$:$:$
Här är mitt upplägg. Kommer troligtvis ersätta bordet med ett mindre och ta bort en skärm då den så sällan används. Sladdhärvan har jag tagit hand om så det ser inte så illa ut längre.
Har egentligen hänt en del sen den här bilden togs men den får duga så länge.
Min datorhörna:
[ATTACH="CONFIG"]33878[/ATTACH]
...fattas 3 skärmar som inte fick plats på bild...
Mellansveriges elcentral eller ? : D