Kan ju säga att efter att ha "uppgraderat" till Mountain Lion är jag sugen på att dra in Windows 8 på Airen istället - det var ju faktiskt en uppgradering, till skillnad från Mountain Lion som var ett steg åt sidan. (Fantastiskt notifikationssystem, men varför i €"#%"6£{¤%/ har de tagit bort återstående batteritid från statusbaren?)
haha, faktiskt det enda jag stör mig på med ML som jag fann väldigt användbart i Lion.
sen ställer jag väl mig på den sidan av skaran som undrar varför det är ett "nytt" OS och inte bara en ny version av Lion då iallafall jag inte sett några större skillnader/nyheter som berättigar ett nytt OS. enligt mig kunde de bara gjort en ny version av Lion.
men jag är glad ändå. inte stött på en enda bugg med ML (ej heller märkt av sämre batteritid som en del klagar på)
enda buggarna jag stött på är adium och skype som vägrar ansluta automatiskt igen när man öppnar lockar och loggar in på datorn. men det är ju snarare säkert bara de programmen som inte är kompatibla med ML i dagsläget.
det bästa av allt var ju ändå sättet att installera ML på. aldrig i mitt liv varit med om en så smidig OS-installation/uppgradering. ladda hem, starta om, installera, klart. t.om ett litet barn hade ju klarat av det där