Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej, gjorde idag en säkerhetskopia på min telefon. Återställde allt, och återskapade från säkerhetskopia. Men efter återställningen saknas alla program/spel vi installerat? Bilderna och inställningar i övrigt är som de var innan.
den är uppkopplad på wifi, inga appar ännu. Den var iofs inte synkad i iTunes innan, utan gjorde bara en säkerhetskopia eftersom jag ville ha allt som innan återställningen liksom.
Var de fel?
Väldigt bra fråga. Det bör inte bero på det tycker jag, men kanske någon annan kan svara på det.
Jag gör backup mot iCloud och då backas inga appar upp (bara datat), jag tycker det ska bete sig likadant för dig då att apparna synkas tillbaka från App Store.
Jag vill inte bocka i att synka programmen i iTunes heller. För då får jag ju varenda program till min iPhone oxå. Och de vill jag inte. Är ju miljoners program i den listan. :/
Jag vill inte bocka i att synka programmen i iTunes heller. För då får jag ju varenda program till min iPhone oxå. Och de vill jag inte. Är ju miljoners program i den listan. :/
När man återställt (testat 4 gånger nu), så får man i iTunes upp ett varningsmeddelande att "Vill du verkligen synka den här iPaden. Den är synkad med ett annat bibliotek och alt kommer gå förlorat". Har hittils tryckt avbryt, men vågar man trycka synka. *gulp*
:/
Om den är synkat med ett annat bibliotek så blir det knepigt. Jag slutade synka appar mot iTunes iom att iCloud kom.
Första gången var jag tvungen att lägga tillbaka apparna manuellt har jag för mig, på enheten. Så det kanske är det du måste göra.
Frigjorde 30-40GB utrymme på datorn också då jag kunde radera alla appar därifrån.
Hej, gjorde idag en säkerhetskopia på min telefon. Återställde allt, och återskapade från säkerhetskopia. Men efter återställningen saknas alla program/spel vi installerat? Bilderna och inställningar i övrigt är som de var innan.