Jag har nu avverkat två NOCS hörlurar till min iPhone men de är helt värdelösa. Knapparna för att ta samtal och reglera volymen lägger av efter ett tag och ett par tappade helt sin svarta färg. Blev blåflammiga och hemska. Det enda bra med NOCS, och som är viktigt för mig musiknarkoman som jag är, är att de är känsliga och det går att spela ordentligt högt och slippa stadens oljud när man är ute och rör på sig.
Nu ska jag reklamera mina andra par NOCS och vill inte ha skiten mer. Jag är beredd att betala en slant för ett par riktigt bra lurar. Viktigt är att det går att spela rejält högt, är acceptabelt bra ljud samt att handsfree knapparna och mikrofonen håller mer än en månad. Kvalitet helt enkelt. Så är det någon som har tips tar jag mycket tacksamt emot dem. Men hur är det med iPhone 5., kommer de att ha ett annat hörlursuttag eller är det jag som missuppfattat? Vill ju att de ska hänga med ett tag.
Tack på förhand!
//L
PS. Jag skrev inte i tråden om inear-lurar eftersom jag redan har sådana men de låter inte tillräckligt högt och bra enligt mig.