- anon17418066
- Medlem ●
telia verkar inte klara trycket heller, var inne och surfa på telia.se men vid 23:59 stendog hela siten. men kom tillbaka en minut senare. men nu är den riktigt trög att surfa på
Jag tryckte "Fortsätt" för att komma till sista steget, och efter en refresh-orige så laddades sista sidan... utan ett spår av min beställning så långt...
Jag tryckte "Fortsätt" för att komma till sista steget, och efter en refresh-orige så laddades sista sidan... utan ett spår av min beställning så långt...
Jag kom till sista steget och när jag bekräftade så stendog det.
Sådärja. Nu är den äntligen beställd Det tog ett tag innan alla modeller dök upp på Telenors sida, men till slut!
Jag är trogen Telenor hittills, oklart varför. Vilken modell blev det och om det finns olika abonnemangsformer (har inte lyckats komma så långt i shopen än), vilket blev det?
Leveransstatus:
Leverans beräknas till 2012-10-01
Så var det äntligen klart. En 16 GB vit med Telia Mobil Flex Liten. Förstår inte konceptet med månadsavgift, men det hör väl till spänningen att se var det landar någonstans. Tydligen en massa potter som kan användas och så vidare.
Telenor
Svart
16Gb (dom hade inga andra modeller ännu för förköp/beställning tydligen)
tog ett 449:- abonnemang som innebär:
ringa för 449
3000 sms/mms
fri surf (30Mb)
och 24 månader bindningstid.
Får hem AVI i brevlådan den 28:e för att hämta ut på Posten.. Nano-sim i brevlådan tidigare..
Telenor
Svart
16Gb (dom hade inga andra modeller ännu för förköp/beställning tydligen)
tog ett 449:- abonnemang som innebär:
ringa för 449
3000 sms/mms
fri surf (30Mb)
och 24 månader bindningstid.
Får hem AVI i brevlådan den 28:e för att hämta ut på Posten.. Nano-sim i brevlådan tidigare..
Lyckas inte alls med min beställning hos Telenor. Blivit utkastad några gånger och nu funkar inte sidan alls. "fri surf (30Mb)"? Har tidigare haft Telenor för att de inte har några begränsningar alls. Det kan väl inte stämma det du skriver?
Det tog 27 minuter innan min beställning gick igenom.
Men äntligen så vart det bekräftat och klart
Leverans beräknas till: 2012-09-28
Edit Telia
Intressant att det tog längre tid för dig och ändå fick ett tidigare leveransdatum..
Intressant att det tog längre tid för dig och ändå fick ett tidigare leveransdatum..
Har ni fått bekräftelse-mail ännu? Känns inte som man vågar vara allt för kaxig. Min order gick igenom 00.05 men fortfarande inte hört något från Telia.
köpte du från telia eller?
fasiken isåfall, inte lyckats komma igenom en hel beställning än.. så får väl vänta jag också då :S
efter valet om man vill att det ska vara ett nytt abonnemang eller om man ska förlänga osv, där stendör det.. vägrar funka
köpte du från telia eller?
fasiken isåfall, inte lyckats komma igenom en hel beställning än.. så får väl vänta jag också då :S
Köpte från Telia, ja. Den enda operatör som fungerar bra här.
Kan tillägga att mitt leveransdatum är 2012-10-01. Alltså ingen enorm skillnad. Bara måndagen efter fredagen så att säga. 2012-08-29 är en fredag i kalendern, och därefter stannar postgången.