Mina två ören:
Visst vi har väl alla behov av att yttra vårt missnöje. Men när missnöjes trådararna i feedbacken tar över focus från övriga siten och blir dagens headlight, så kanske andra läsande medlemmar på forumet tröttnar på det, inte nödvändighetsvis ledningen i alla lägen.
Vissa medlemmar kanske inte tar till det skrivna ordet och visar sitt missnöje över feedbackens ständiga uppmärksamhet. Vem vill läsa om macintressen när man kan gotta sig i läsningen om klagandet av stängda trådar.
Visst trådar ska inte stängas konsekvent, men det tror jag inte ledningen gör. När trådar har spelat ut sitt syfte så stängs dom. När samma kritiska ämnes saker ältas om och om igen i trådar med slagkraftiga killer rubriker så blir det tröttsamt i längden för övriga läsande medlemmar på siten förutom den sk.. "kärnan" kanske.
Ta stängningarna av trådar privat i PM med ledningen och moderatorerna, det tycker nog fler medlemmar än jag.
Vi användare är väl forumets ansikte utåt då får vi också inse att man får ta sig tid att smälta saker och ting annars spelar snart feedback tråden ut sin roll, vad ska man ta på allvar eller är vi kanske alla troll i grunden, vad gör man när varningarna har spelat ut sin roll.
Önskar att vi alla kunde lägga mer focus på positiva saker som det nya kommande forumet och framtida produktsläpp istället för den här tråden