Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Plötsligt har det börjat dyka upp "fläckar" när jag använder kameran. Det är inget på linsen och finns bara där när man använder kameran på baksidan. Kan det vara något som hänt med sensorn?
Jag var ute i Täby i dag med luren. Det var mycket folk där pga iPad mini, så det var 20 minuters väntan på att få träffa ett "genius". Sedan tog det ca 15 minuter och jag gick därifrån med en ny telefon. Sjukt bra service.
Jag var ute i Täby i dag med luren. Det var mycket folk där pga iPad mini, så det var 20 minuters väntan på att få träffa ett "genius". Sedan tog det ca 15 minuter och jag gick därifrån med en ny telefon. Sjukt bra service.
Diskuterade ett liknande problem med killen på Ica nära 99mac-redaktionens kontor. Han hade fått fukt på insidan av glaset som skyddar kameran och fick en ny telefon direkt.
Fick min utbytt pga den lila fläcken i kameran. Dock ej gratis hos telenor pga att det fanns ett litet jack på sidan av telefonen. Dom trodde att den tappats i golvet, vilket är bullshit, men vad ska man säga. Tjafsade med deras kundansvarige och fick ner självkostnadspriset från 2500 till 1000kr