Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fortfarande problem med Norton Utilities?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis installerat nya Norton SystemWorks 3.0 på Macen. Är medveten om att tidigare versioner av programpaketet orsakat många problem för Macanvändare världen över.

Men kan det verkligen vara så att Symantec inte åtgärdat dessa problem? Min misstanke baseras på att jag upplevde en Kernal Panic strax efter installationen. Någon mer som upplever problem med Norton SystemWorks 3 och Norton Utilities 8?

/M

• Medlem
  • Uppsala
  • 2003-07-13 14:58
Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Belak
Har precis installerat nya Norton SystemWorks 3.0 på Macen. Är medveten om att tidigare versioner av programpaketet orsakat många problem för Macanvändare världen över.

Men kan det verkligen vara så att Symantec inte åtgärdat dessa problem? Min misstanke baseras på att jag upplevde en Kernal Panic strax efter installationen. Någon mer som upplever problem med Norton SystemWorks 3 och Norton Utilities 8?

/M

Efter att ha upptäckt att mitt system gick ned till 2/3 av hastigheten med gamla Norton Utilities så låter jag inte det komma nära min dator. Saker som aldrig förr varit slöa blev till och med hackande ibland.

Sedan att när jag väl körde Norton så hittade den på att hitta fel som trots åtgärder låg kvar etc etc. Hu! Ruggigt.

Finns det inte alternativ till Norton? Vad behöver man egentligen norton till?

1
Bevaka tråden