Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone varnar för att den är för varm

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag uppdaterade min iPhone 3Gs tidigare i dag till iOS 6.0.1 och sen dess har telefonen börjat visa ett varningsmeddelande om att den är för varm och att den måste svalna innan jag kan använda den igen. Meddelandet går aldrig bort och jag kan inte göra något. Första gången det hände startade jag om telefonen efter några minuter och då gick det bra några timmar, men sen hände det igen och nu kommer meddelandet upp igen så fort jag startar om den.

Jag tänkte att jag skulle testa att återställa den, men iTunes ser inte ens telefonen när den visar varningmeddelandet.

Detta har aldrig hänt innan jag uppdaterade telefonen. Det känns som att det har med uppdateringen att göra. Jag använde telefonen precis som jag gjorde i över tre år och den har inte varit i kontakt med något vatten (som många andra forum skriver om).

Är det någon som haft liknande problem? Finns det något jag kan göra?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-11-03 11:03

Lägg den i kylskåpet (i en tät plastpåse) en timma, och koppla sedan den till iTunes. Borde ge dej tillräckligt med tid.

1
Bevaka tråden