Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte Säkerhetskopiera iPhone 4S i iTunes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag kan inte säkerhetskopiera min iPhone 4S.
När jag klickar "säkerhetskopiera iPhone" i iTunes så kommer det upp en ruta att iPhone inte kunde säkerhetskopieras för att det inte finns tillräckligt med utrymme på datorn.

Men det konstiga är att jag har 240 GB ledigt på hårddisken samt att det går att säkerhetskopiera den på en annan dator.
Jag har även provat att starta om båda enheterna samt raderat den gamla säkerhetskopian.
Sen gjorde jag en "säker start" genom att hålla ned shift tangenten vid start men det fungerar ändå inte.

Vad är fel?

• Medlem
  • Norrköping
  • 2012-11-09 08:45

Jag har inget svar på ditt problem, utan jag har ett liknande problem.

Jag får upp samma ruta om att det inte finns tillräckligt med utrymme på datorn. Jag har visserligen inte så mycket utrymme ledigt som du har men jag har 10 Gb mer än vad telefonens totala minnesutrymme är på.

Mitt problem uppstod efter uppgradering till iOS 6 på telefonen (4S). Före uppgraderingen hade jag ännu mindre ledigt utrymme på datorn, men då var det inga problem någon gång.

Vilken dator samt version på OS har du?

• Medlem
  • Norrköping
  • 2013-03-27 21:29

Jag har 10.6.8 på en gammal MacBook från 2006 med Core Duo.

Säker att det stod att det inte fanns nog med utrymme på datorn och inte iPhonen?

• Medlem
  • Norrköping
  • 2013-03-28 09:00

Ja det är jag. iTunes fyller på med både bilder och podcasts utan några problem. Aldrig bekymmer med nya appar. Det är just när iphonen ska säkerhetskopieras som problemet är.

1
Bevaka tråden