- what
- Medlem ●
- Lund
Vi fick ett litet smakprov i september månad när iphone 5 lanserades, och blev lovade att den skulle släppas i oktober.
Apple höll en Keynote igår när det är drygt en vecka kvar av månaden och inte ett ord om iTunes igår. Detta är mycket märkligt att de inte vill visa mer av detta program.
Var det någon mer än jag som blev förvånad?
...inte ett ord om iTunes igår. Detta är mycket märkligt att de inte vill visa mer av detta program...
Nej, inte så märkligt, tycker jag. De har redan visat en halvfärdig version en gång. Det behövs inte fler förhandsvisningar.
Det kommer när det är färdigt. De har sagt oktober, och det är en vecka kvar av oktober.
Helt ärligt med handen på hjärtat. De brukar visa upp halvfärdiga program. Men de brukar också köra ett svep när det är färdigt. Jag hade köpt det om det hade handlat om iTunes 10.8 men nu är det ju ett nytt skifte med version 11 och då hade jag faktisk väntat mig lite mer! och sedan orden"available today"
Försenat till slutet av november.
iTunes 11 Delayed, Will Arrive By End of November - Mac Rumors
Försenat till slutet av november.
iTunes 11 Delayed, Will Arrive By End of November - Mac Rumors
Jepp, så är det
Ja, nästan som jag misstänkte. Ryktet har ju varit efter (iPhone) keynote då de presenterade den att det kunde vara eventuella samarbeten med musikbolagen som satte stop för en lansering då. Det kan säkert vara något annat också men den har inte heller släpps till utvecklare för testning.
Det är bättre att Apple släpper iTunes 11 senare och säkerställer att programmet är i toppskick än i halvfärdigt skick. Se hur det gick med Maps! Det blev säkert brända på det misstaget.
Det är bättre att Apple släpper iTunes 11 senare och säkerställer att programmet är i toppskick än i halvfärdigt skick. Se hur det gick med Maps! Det blev säkert brända på det misstaget.
Håller helt med. Nu säger Apple själva att det behöver lite mer tid för att göra iTunes 11 helt klart vilket lovar gott, Tim Cook vill garantera inte be om ursäkt igen
Nu är det snart dags...
iTunes 11 To Launch In “Next Few Days” As Artists Are Told To Prepare Artwork | Cult of Mac
Jag talar inte flytande Apple än, vad menar du när du säger "Kan ju inte släpa och släppa på mina i-enheter??" ?
Ofta använt sätt att flytta information.
Klicka, släpa och släpp där du vill ha det