Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Installera 1Password Safari Extension i Safari 5.1.7(SL) - någon som lyckats?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag håller på att bli knäpp tror jag. Idag har jag bytt från Safari 5.0.5 till Safari 5.1.7(Snow Leopard), allt verkar funka som det ska utom en sak - installationen av 1Password Extension. Det vill bara inte funka. Jag har deaktiverat Speed Download eftersom det stod på Agilebits hemsida att detta programmet kunde störa nedladdningen av tillägget. Jag har laddat ner filen ett flertal gånger, minst fem, och vartenda gång händer samma sak när jag ska installera det:

Safari öppnar tillägget o står sedan o tuggar o tuggar o tuggar...

Någon som lyckats med detta? Hur gjorde ni?

• Medlem
  • Malmö
  • 2012-12-12 18:09

Det är inget som är relaterat till sandboxingen då? För visst är det en dmg du laddar ner och sedan kör?

Ursprungligen av zinned:

Det är inget som är relaterat till sandboxingen då? För visst är det en dmg du laddar ner och sedan kör?

Ingen dmg, den kommer opackad.

Här är länk till nedladdningen ifall ngn vill testa: https://agilebits.com/extensions/mac/index.html

Så här ser infon ut:

• Medlem
  • Huddinge
  • 2012-12-12 18:26

Provat att ladda ner den i en annan webbläsare?

Ursprungligen av joakimo:

Provat att ladda ner den i en annan webbläsare?

Japp, Firefox och resultatet är detsamma. Enligt Agilebits ska jag få upp den här rutan(bild) men den har jag inte sett ännu(möjligen blinkar den förbi i en sekund, ser nåt men jag vet inte vad)

Ska testa att öppna filen med Safari o ge programmet rejält med tid, iaf en timme...

Japp rutan blinkar förbi med "installera inte" markerat

Jag har mailat dem också. Går det inte att få till det går jag tillbaks till 5.0.5

Nån som har någon idé om det går att sakta ner Safari nåt. Problemet jag har verkar mer vara relaterat till Safar än 1Password. För att installationen ska gå genom måste jag klicka på "install" i rutan ovan men den blinkar förbi på en sekund så jag har inte en chans

1
Bevaka tråden