Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac podcast #10: Snö, Raspberry Pi och aktiekurser

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

27" iMac:en kommer med lucka för att byta minnen. Säljs utan värmepistol

Ursprungligen av ravenwing:

27" iMac:en kommer med lucka för att byta minnen. Säljs utan värmepistol

Skönt att höra, för det är en sådan jag skulle vilja ha.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2012-12-14 18:04
Ursprungligen av ravenwing:

27" iMac:en kommer med lucka för att byta minnen. Säljs utan värmepistol

Jag gillar verkligen podcasten men just när det glider in på sådana här saker och det gissas och svamlas lite känns det som att ni kan bli bättre. Det har varit känt ganska länge att det går att byta på 27".

Andra oseriösa saker som SAAB-diskussioner mm är bara roligt dock

...kaffe uppvärmt i micron smakar bättre än the uppvärmt i micron. Kaffe som hållits varm på plattan smakar blyertspenna

China mobile använder TD-SCDMA som 3g-teknologi (istället för WCDMA som vi har). Hade inte Apple en iPhone-modell av 4.. 4S? som var en td-variant?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-12-10 09:33

Känns lite RixFM wannabe, håller mej till SR P1 och BBC Radio4, men alltid kul när folk gör något nytt.

Ursprungligen av TureB:

Känns lite RixFM wannabe, håller mej till SR P1 och BBC Radio4, men alltid kul när folk gör något nytt.

Valet är som tur är fritt. Roligt att du var här och provade iaf. Våra avsnitt är lite olika till formen så kanske gillar du några av kommande specialavsnitt bättre.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-12-10 10:10
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Valet är som tur är fritt. Roligt att du var här och provade iaf. Våra avsnitt är lite olika till formen så kanske gillar du några av kommande specialavsnitt bättre.

Ingen fan av kaffe-snacket själv, men som sagt full cred för engagemanget!

En av de bästa inom detta är Pogue på NYT Technology - Pogue's Posts Blog - NYTimes.com

Ursprungligen av TureB:

När ni väl kommer in på intressantare ämnen är det inget fel på erat program

En fråga bara, vad är Raspberry Pi ?

FAQs | Raspberry Pi

Trots att Tommy presenterades som Ståhl i början av programmet var jag nästan helt säker på att det Soran Ismail som snackade, det tog en kvart innan jag accepterade att det inte var så. Lyssna på något youtubeklipp när han snackar för att höra likheterna i rösten.

Ska väl tillägga att jag lyssnar på era podcasts när jag går till jobbet, vilket tar ganska precis en timme. För mig är det perfekt med lite halvfaktabaseratmumbojumbo, speciellt med tanke på att klockan är kvart i sex när jag går hemifrån.

Lyssnade på det här avsnittet idag på jobbet, satt i ett hörn för mig själv vid en smartscope och med lurar på och ryggen åt kollegorna och asgarvade i 1 timme!!!! de måste trott jag var tokig!! tack för en av dem roligaste timmarna jag haft på jobbet!!!!

1
Bevaka tråden