Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Gratis? 250-500 kr för ett år...
Och bara för att du köper 3G-modellen behöver du inte sätta i ett kort, men du har möjligheten när du anser att du har behovet. Köper du WiFi-modellen sitter du där, om du skulle ångra dej. Plus ingen GPS.
Är OTROLIGT nöjd med min 32Gb mini wifi. Behöver jag 3G så delar jag ut från telefonen. Jag tycker inte att de kontantkorts alternativ som finns är lika bra som tethering alternativet, jag är inte så förtjust i extra kort heller. Har inte heller något som helst behov av GPS.
Jag köpte en iPad mini 32 wifi + cellular och är otroligt nöjd.
3G kör jag med tvillingkortet till mitt mobilabonnemang (Telenor), inga merkostnader där iallafall.
Kör iPad 4 med cellular (tvillingkort) och ångrar inte att jag valde den istället för minin. Egentligen vill jag ha den också, men Retina har blivit ett måste för mig.
Jag tycker fortfarande att Apples implementation för tethering är kass så det är egentligen inget alternativ i det långa loppet. Reser man en del (som jag gör) så är cellular mycket trevligt. Men det är en lyx. Man klarar sig rätt bra med en Wifi också (hade iPad 1-3 Wifi only).
Min förra iPad hade inte 3G. Sen köpte jag en iPad 3. Utan 3G. Ett par gånger under ett års tid har jag använt internetdelning från min iPhone, de andra gångerna har jag inte saknat 3G. Hemma har jag WiFi. På skolan också. Hos tjejen likaså. Hos polarna också. Någon annanstans har jag inte direkt med den. Skulle det krisa så finns ju som sagt internetdelning. Nästa iPad jag köper kommer inte heller att ha 3G.
Min iPad 2 sjunger på sista versen den starta om flera gånger om dagen.
Var och kikade på ny idag men beslutsångesten är giganstisk...
Enda som är säkert är att jag kommer välja 3G varianten med 140 hotellnätter om året känns det dumt att hoppa det.
Ni som gått från stor till liten hur upplever ni filmtittande på minin ?
Det som lockar med 4:an är ju såklart retina skärmen.
Ni som köpt Minin vad är det bästa med den?
Wifi varianten av Minin har alltså inte GPS överhuvudtaget om man befinner sig utanför wifizonen? Det vill säga jag kan inte använda den tillsammans med tomtom när jag är på resande fot?
Wifi varianten av Minin har alltså inte GPS överhuvudtaget om man befinner sig utanför wifizonen? Det vill säga jag kan inte använda den tillsammans med tomtom när jag är på resande fot?