Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
kolla tempen på processorn och se om du kan hitta ett "break" vid en viss temperatur för då ser du om det har med saken att göra. En snubbe hade ju problem med sin dator, verkade vara Light Room som spökade i hans fall...
kolla tempen på processorn och se om du kan hitta ett "break" vid en viss temperatur för då ser du om det har med saken att göra. En snubbe hade ju problem med sin dator, verkade vara Light Room som spökade i hans fall...
Nej, jag använde den som vanligt dvs; streama film via Plex, spela WOW och köra Adobe-sviten. Det märkliga är att när det uppstod igår så delade jag bara musik till Macbook via hemnätverket. Det har som sagt aldrig hänt när jag suttit och gjort något aktivt vid skärmen, bara när jag streamat (via iTunes eller Plex) till bärbara eller under natten när jag inte gjort ett dyft (bortsett från kört torrents).
min gick nog inte över 80 grader tror jag vid handbrake encoding och Borderlands 2 i körandes i bakgrunden. Skulle tippa på runt 78 grader. Idle ligger min runt 45-50 grader