Hur lång tid ska man förvänta sig att det tar för att få svar från supporten från webhotellet man har sin hemsida på?
Jag önskar att jag kunde skriva mitt problem jag har här i forumet. Men jag är sån himla nybörjare och är lite skraj för er som kan så mycket. Jag gör ändå ett försök. Jag har just registrerat ett domännamn och vill få igång min hemsida så fort det bara går. Men det går lite trögt och jag ska i ärlighetens namn erkänna att jag vet inte om det är min dator som jag kanske ska ändra någon inställning på, eller om det är webbhotellets hemsida det är fel på.
Problemet är att jag ska spara en fil i deras filhanterare. När jag klickar spara så kommer det upp en ruta som ber mig fylla i användarnamn och lösenord. I välkomstmailet från webhotellet fick jag två inloggningar. Samma bokstäver och siffror med den skillnaden att det i det ena lösenordet fanns några stora bokstäver och i det andra så var det bara små.
I rutan jag nämnde så fyllde jag först i det lösenord med blandade storlekar. Det funkade inte. Texten "User not known to the underlying authentication module" dyker upp. Sen vill jag prova det andra lösenordet, med bara små bokstäver. Nu går det inte att ändra storleken. Datorn tvingar tillbaka bokstäverna till det lösenordet jag använde från början. SUCK!!! Vad är det för fel?
Gör jag fel? Är det fel på webhotellet? Enligt guiden som jag använde mig av, så ska den där inloggningsrutan inte ens dyka upp. Vad tror ni är fel?
Jag ställde denna fråga till supporten igårkväll. Har fortfarande inte fått svar.
Mvh
KOL