Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

extrahera sms o dyl. utan Mac

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg, Sweden, Sweden
  • 2013-02-14 18:56

Jag skulle behöva extrahera sms och dyllikt, jag är inte riktigt säker på vad det mer kan vara. Lång histori men, min ex-flickvän har min telefon med mitt ituneskonto och hon vill behålla telefonen men med ett nytt ituneskonto. Och hon vill behålla sms m.m. Inte nödvändigtvis så att hon vill stoppa tillbaka dem i telefonen efteråt.

Problemet är att vi har inte tillgång till någon Mac längre utan endast windows och linux.

• Medlem
  • 2013-02-17 11:55

Tack för tipset.

Innan man företar sig det här, jag utgår från att man måste reset:a telefonen för att kunna byta ituneskonto?

Nej, du kan byta konto i App Store-appen, eller i Inställningar / iTunes & App Stores.
Men vill du inte ha några gamla appar kvar så är det nog enklast att göra en återställning av den.

• Medlem
  • 2013-02-17 14:21
Ursprungligen av keptang:

Nej, du kan byta konto i App Store-appen, eller i Inställningar / iTunes & App Stores.
Men vill du inte ha några gamla appar kvar så är det nog enklast att göra en återställning av den.

Det spelar inte mig någon roll ifall apparna ligger kvar på telefonen. Det är bara att jag inte vill att hon ska ta över själva kontot. Vi återställde telefonen till ursprungsläge när hon tog över den, men vi använde fortfarande mitt ituneskonto på den. Jag återkommer om det uppstår fler frågor.

1
Bevaka tråden