Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min ATV3 visar en massa bilder som jag tagit för länge sedan men som inte längre finns med i min bildström så jag förmodar att de nu ligger lokalt på Apple Tvn?
Vill få ut dessa bilder någon som vet hur gå till väga?
Min ATV3 visar en massa bilder som jag tagit för länge sedan men som inte längre finns med i min bildström så jag förmodar att de nu ligger lokalt på Apple Tvn?
Vill få ut dessa bilder någon som vet hur gå till väga?
De 1000 senaste bilderna i Bildströmmen lagras i iCloud. De bilder du söker kan finnas på följande ställen, iPhone, iPad, dator eller NAS (via din dator).
ATV'n visar bara de bilder som ligger på iCloud. Min iPad, iPhone, ATV och iPhoto visar alla olika versioner av bilderna i iCloud. Varför vet jag inte. Min iPad visar 882 bilder i bildströmmen, iPhoto visar 1000, min iPhone 993 och ATV'n visar något annat. Men de ligger där i iCloud på något vänster. Det enda sättet jag vet hur du kan få ur dem ur bildströmmen är i iPhoto där det skapas en händelse för varje månad dit bilderna kopieras, eller om man delar bilderna manuellt från iPhone/iPad/iPhoto/Aperture.