Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kalender problem

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ett problem, min kalender tappar inskrivna aktiviteter och när jag försöker skriva in dom igen så sparas det inte. Det är samma problem med orginalkalendern och en som heter "månaden". Luren är en Iphone 5 med senaste uppdateringen. Är det någon annan som har samma problem? det är väldigt irriterande att tappa info.

Är det en iCloud-kalender, exchange-kalender, eller någon som synkas lokalt?

Ursprungligen av pmarriott:

Är det en iCloud-kalender, exchange-kalender, eller någon som synkas lokalt?

Jag har aktiverat ICloud, och det är den vanliga kalendern.

Har du märkt om det är någon skillnad på om du skriver in händelser på telefonens kalender, i datorns kalender eller på ICloud.com?

Ursprungligen av pmarriott:

Har du märkt om det är någon skillnad på om du skriver in händelser på telefonens kalender, i datorns kalender eller på ICloud.com?

Jag har bara testat i telefonen, men allt fanns kvar förra veckan men nu är det borta och det går inte att skriva in igen, kan det ha att göra med sista uppdateringen?
(6.1.2)

Ursprungligen av johnny61:

Jag har bara testat i telefonen, men allt fanns kvar förra veckan men nu är det borta och det går inte att skriva in igen, kan det ha att göra med sista uppdateringen?
(6.1.2)

Aktiverade ICloud och återställde den vägen då blev det bra. Vet inte vad som var fel men du funkar allt igen.

1
Bevaka tråden