Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har en MacPro 3.1 som jag vill köra Final Cut Pro X på. När jag försöker hämta programmet i Appstore så säger den att mitt videokort inte möter kraven.
Grafikkortet är ett ATI Radeon HD 2600. Är det någon som har erfarenhet av detta och vet någon work-around eller någon uppgradering som inte är för dyr?
Ja det är en bra fråga. Eftersom maskinen har några år på nacken vet man ju inte hur länge den lever men eBay är en bra idé.
Att köpa ett kort hos en återförsäljare tycks starta vid 5000 och det tycker jag nog är lite mycket. Min tanke med tråden var att det kanske finns någon "work-around" för att få det att fungera med det kort jag har
Tack för tipset med eBay...skall kolla det lite närmare
Jag skulle nog hålla mig till "äkta" vara. Enda funderingen är att det står på Dustinsidan att det är kompatibelt med MacPro mitten 2010 och jag har ju en 3.1 från 2008, tror du det fungerar ändå?
Jag skulle nog hålla mig till "äkta" vara. Enda funderingen är att det står på Dustinsidan att det är kompatibelt med MacPro mitten 2010 och jag har ju en 3.1 från 2008, tror du det fungerar ändå?