Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med säkerhetskopiering

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja jag har återställt min telefon till fabriksåterställning men när jag ska lägga in säkerhetskopieringen så står det bara ansluten till iTunes och inget mer händer ad kan vaa problemet?

Vilken telefon och vilken version av iOS?

Senaste IOS och 4s

Ursprungligen av stork3n:

Senaste IOS och 4s

Tips! Ange versionsnummer. Om 4 år när någon annan har samma problem så tar det onödigt med tid att snoka reda på att den senaste versionen är 6.1.3 idag.

Ursprungligen av pmarriott:

Tips! Ange versionsnummer. Om 4 år när någon annan har samma problem så tar det onödigt med tid att snoka reda på att den senaste versionen är 6.1.3 idag.

Vad menar du?

Ursprungligen av stork3n:

Vad menar du?

Han menar att det alltid är bättre att säga det faktiska versionsnumret, än att bara säga "senaste".

För det som är senaste idag, är kanske inte senaste imorgon, och då kan det vara svårt att veta vilket som avses.

Senast redigerat 2013-04-11 09:26
Ursprungligen av stork3n:

Vad menar du?

Skriv inte "senaste". Skriv 6.1.3, som är det senaste idag. När någon annan i framtiden har samma problem fortsätter vederbörande lämpligen på den här tråden och kan det vara relevant vilken version av iOS som körs. Om alla i tråden skriver "senaste" med jämna och ojämna mellanrum blir det ganska svårt att följa. Kort sagt, svaret "senaste" på vilken version av mjukvaran man kör är alltid fel svar.

Ursprungligen av pmarriott:

Skriv inte "senaste". Skriv 6.1.3, som är det senaste idag. När någon annan i framtiden har samma problem fortsätter vederbörande lämpligen på den här tråden och kan det vara relevant vilken version av iOS som körs. Om alla i tråden skriver "senaste" med jämna och ojämna mellanrum blir det ganska svårt att följa. Kort sagt, svaret "senaste" på vilken version av mjukvaran man kör är alltid fel svar.

6.1.3

Vilket operativsystem?
Vilken version av iTunes?

Och berätta gärna lite mer i detalj vad du gör, och vad som händer, och vilka eventuella felmeddelanden du får.

1
Bevaka tråden