Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Datum spikat för årets WWDC-konferens

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Årets datum för utvecklarkonferensen WWDC har nu släppts av Apple. 10-14 juni går evenemanget av stapeln i San Francisco, USA. Men biljettsläppet dröjer en dag till.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2013-04-24 18:26
Ursprungligen av Redaktionen:

Årets datum för utvecklarkonferensen WWDC har nu släppts av Apple. 10-14 juni går evenemanget av stapeln i San Francisco, USA. Men biljettsläppet dröjer en dag till.

Läs hela artikeln här

nog är det där väl en iWatch allt...?

Ursprungligen av avart:

nog är det där väl en iWatch allt...?

Tror mer på tv-spåret. De olika färgerna, etc.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-04-24 18:36

Får vi se daglig rapportering från WWDC av 99Mac-redaktionen på plats i San Francisco?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-04-24 18:56

Klocka eller TV..? Med tanke på formatet tror jag mest på en iWatch...

Ursprungligen av joakimo:

Får vi se daglig rapportering från WWDC av 99Mac-redaktionen på plats i San Francisco?

Nä tyvärr tror jag inte det kommer vara möjligt. Men det vore hemskt kul att någon gång närvara vid en keynote.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-04-24 22:59
Ursprungligen av avart:

Nej färgade iMacar gör comeback eller åtminstone färgade iPhones.

Jag tycker att fyrkanten symboliserar iOS app och färgerna symboliserar TV:n – dvs en helt ny Apple TV med App stöd… (förväxla det inte med ATV) (sk. TV-spåret som Jocaim Melin nämner)

Senast redigerat 2013-04-25 09:32
  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-04-25 19:50

Slutsålt på 2 minuter, intresset för WWDC är stort!

Överallt står det hur fantastiskt fort biljetterna har tagit slut. Det gör att jag blir lite nyfiken på hur många biljetter det egentligen handlar om. Är det 100 000 st eller rör det sig om 200 st? Det påverkar ju faktiskt hur fantastiskt det är att de sålde slut på under två minuter... Jag hittar inget antal. Någon som känner till det och har en länk för att styrka antalet?

Ursprungligen av Mattias Malm:

Överallt står det hur fantastiskt fort biljetterna har tagit slut. Det gör att jag blir lite nyfiken på hur många biljetter det egentligen handlar om. Är det 100 000 st eller rör det sig om 200 st? Det påverkar ju faktiskt hur fantastiskt det är att de sålde slut på under två minuter... Jag hittar inget antal. Någon som känner till det och har en länk för att styrka antalet?

editerat..
5000 under 2008-2012.
Så 2013 lär vara 5000 det med.
https://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Worldwide...

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2013-04-26 11:40

År 2010 tog det 8 dagar att sälja ut.

1
Bevaka tråden