Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
På en vecka hinner det hända mycket i mjukvaruvärlden. 99mac har letat efter guldkornen bland nytt och uppdaterat för IOS och OS X. Facebook Messenger, Gmail, Google Drive för OS X, fotoredigeraren Pixelmator, Pizza Compass, Rovio konton, Runkeeper, The Doors, versionshanteraren Sourcetree och Viber för Mac finns att läsa mer om nedan.
Nej, SMS tror jag inte heller, utan en typ av Messenger.
Vad menar du med "hur"? Den fungerar väl som i övriga världen
Sollentuna är ju med på bilden, så i större städer verkar det OK. Värre i övriga landet kanske...
Det står så i beskrivningen så jag tänkte att det kanske fungerar till de användare som lagt in sina mobilnummer, men ska villigt erkänna att jag inte letade vidare utan bara såg att det verkar fungera som vanliga meddelanden i FB. Kanske nån konstig översättning.
Det står så i beskrivningen så jag tänkte att det kanske fungerar till de användare som lagt in sina mobilnummer, men ska villigt erkänna att jag inte letade vidare utan bara såg att det verkar fungera som vanliga meddelanden i FB. Kanske nån konstig översättning.