Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Quark har inte längre något användarforum! Mysko!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu när QXP v. 6 börjat skeppas (åtminstone på andra sidan pölen) tänkte jag att jag skulle roa mig med att läsa lite reaktioner från användare på Quarks användarforum. Jag letade runt ett bra tag på www.quark.com, men det finns inte längre något forum!! Det har plockats bort...
Tydligen skyller Quark själva på att de håller på att byta struktur på hela sajten och det är därför forumet saknas. Hur troligt låter det? Är det inte mycket märkligt att forumet försvinner samtidigt som v. 6 släpps? Jag tror att de är rädda för negativ "feedback" från användarna, som nu inte har någonstans att vädra sina synpunkter offentligt.

Inget annat saknas på sidan, endast forumet.... Go figure...

Jernberg

Quark ska faktiskt ha lite applåder ... de har gjort om sin site så att den följer XHTML-standarden. De har bland annat plockat bort alla tabeller till förmån för CSS. Kanhända vill de konvertera forumet innan det kommer tillbaka. Fast det lär ju vara ett hästjobb.

Jag tror ändå att jag håller mig till min konspirationsteori. Forumet har varit borta i åtminstone en MÅNAD. Hur lång till skall det ta?? Det är ju skandal att de inte har ngt användarforum i samband med att deras kanske viktigaste uppdatering släppts.. Inte för att jag kommer att ligga sömnlös för det, jag kör ju InDesign!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Massebasse
Quark ska faktiskt ha lite applåder ... de har gjort om sin site så att den följer XHTML-standarden. De har bland annat plockat bort alla tabeller till förmån för CSS. Kanhända vill de konvertera forumet innan det kommer tillbaka. Fast det lär ju vara ett hästjobb.

1
Bevaka tråden