Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Helt ny iPhone 5 har flippat ur helt…

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min nya iPhone 5 har flippat ur helt, utan att jag rör skärmen hoppar den runt helt själv stänger av och sätter på funktioner i Inställningar. Zommar i Safari även detta utan att jag rör skärmen, det går inte heller att stänga av den. Måste "tvångsavsluta" genom power-knapp och hem-knappen. Det är nästan så att man kan tro att det är ngn form av virus. Någon som råkat ut för detta? Det kan nästan jämnföras med detta (för utom att jag inte rör skärmen när det sker fruktansvärt mäkliga saker):

http://www.youtube.com/watch?v=ZQGzSikXLh0

Lämna tillbaka och få en ny.
Kanske är någon mjukvarugrej så du kan återställa den och se om det hjälpe om det är möjligt.

Har återställt den nu. Först flippade den igen när jag skulle skriva in PIN-koden och skrev in 1000 siffor i rad. Sedan släppte det. Och nu verkar den funka igen. Är väl dock bara en tidsfråga innan det hela börjar igen. Suck!

Liknande har hänt mig också, fast med äldre iPhone. Hade i en laddkabel som var en billigare kopia och skärmen fick ticks liknande syndrom. Använder jag original laddkabel så var det ingen fara

1
Bevaka tråden