- filuren
- Medlem ●
- Neverland
"Härmed säljer du din själ till Microsoft. Detta kan inte ångras, någonsin!"
Eller... "Welcome to the dark ages"
Två bokstäver hade gjort den här statusrutan något enklare att fatta för den oinvigde, gissa vart de ska vara
...det kanske är den nya mattematiken
?Blue Screen är det största felmeddelandet och extremt svårfångat med print screen.
Jag trodde då att Apples program var godkända att installera...
Den här var lite roligt också...
Jag kör en till... även denna gång med papperskorgen...
Jag kör en till... även denna gång med papperskorgen...
http://hedman.zapto.org/okej.png
Spontant undra jag varför papperskorgen vill kopiera "objektet" över huvudtaget!
Normalt går jag in på 99mac.se genom att klicka mitt bokmärke ”nya inlägg”. Men jag tänkte att jag nu skulle gå vi startsidan. Det var ett misstag. Fick denna:
Om jag klickade på X i högra hörnet, Learn more eller OK spelade ingen roll. Jag kom ändå till samma sida som sa något jag inte orkade bry mig om då jag inte orkar bry mig om saker jag inte bett om att bry mig om.
FAIL!
Stängde startsidan och gick in på forumet som vanligt.
Funderar på att slänga ut Chrome då Google är en stor jävla böld i röven.
Adobe har släppt sin programsvit CC. Jag startar programmet och börjar uppdaterar sen får jag se den här:
http://i39.tinypic.com/63uflk.jpg
Jag provade med knappen Igen. Gissa vad som hände? Dialogrutan visade sig igen. Antiklimax hehe...
Jag vet inte vad som är mest obegripligt; dialogrutan eller att Adobe fortfarande år 2013 tror att man måste avsluta ett program för att installera ett annat.
Normalt går jag in på 99mac.se genom att klicka mitt bokmärke ”nya inlägg”. Men jag tänkte att jag nu skulle gå vi startsidan. Det var ett misstag. Fick denna:
http://i.imgur.com/JKCHAoq.png
Om jag klickade på X i högra hörnet, Learn more eller OK spelade ingen roll. Jag kom ändå till samma sida som sa något jag inte orkade bry mig om då jag inte orkar bry mig om saker jag inte bett om att bry mig om.
FAIL!
Stängde startsidan och gick in på forumet som vanligt.
Funderar på att slänga ut Chrome då Google är en stor jävla böld i röven.
Du kom inte till artikeln på 99mac då?
Jo, men rutan ville ändå inte försvinna. Oavsett var jag klickade.
Dessutom: ”reader will not be.. ”. Vadå ”reader”? Vilket program är det? Jag har inget program som heter ”Reader”. Och varför ska måste jag vara noga med att ha backup av min data? Vilkden data?
Allt är så fel så det kan inte bli rätt om man ens försöker.
Dialogrutan som inte ville försvinna - det var inte bilden på densamma, som just nu är första bilden på 99mac då? Så dialogrutan du försökte stänga helt enkelt var en bild?
Visst är det så Jag reagerade också först instinktivt att försöka klicka men insåg snabbt att det är bara är en bild.
Dialogrutan som inte ville försvinna - det var inte bilden på densamma, som just nu är första bilden på 99mac då? Så dialogrutan du försökte stänga helt enkelt var en bild?
Nu har jag förstått vad det handlar om.
Det är Google Chrome som tar för givet att jag använder tjänster (i detta fall "Reader", vad det nu är och jag varesig efterfrågat eller behövt) som de tillhandahåller, bara för att jag har 99mac.se och en sajt till via snabblänkar i Chrome. I övrigt använder jag Safari till allt annat. Tur det, tydligen.
Det var en obegriplig dialogruta då den dök upp. Den sa inte vem som var avsändare, vilket program som skulle fixas, och inte heller gav de tre svarsalternativen någon vidare ledtråd då de gav samma resultat.
Fail, som sagt.
Nu har jag förstått vad det handlar om.
Det är Google Chrome som tar för givet att jag använder tjänster (i detta fall "Reader", vad det nu är och jag varesig efterfrågat eller behövt) som de tillhandahåller, bara för att jag har 99mac.se och en sajt till via snabblänkar i Chrome. I övrigt använder jag Safari till allt annat. Tur det, tydligen.
Det var en obegriplig dialogruta då den dök upp. Den sa inte vem som var avsändare, vilket program som skulle fixas, och inte heller gav de tre svarsalternativen någon vidare ledtråd då de gav samma resultat.
Fail, som sagt.
Haha du ger dig inte fast än att alla har sett den s.ka "dialogrutan"