Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Cult of Mac räknar på när IOS 7 borde vara klart för lansering

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mac-sajten Cult of Mac har med hjälp av data från tidigare släpp räknat på när nästa betaversion av IOS 7 kan tänkas släppas och när den färdiga versionen borde vara färdig.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-06-20 13:44

Nu är jag osäker på om Apple sagt "later this year" eller "later this fall" men september har man tidigare klassat som "summer". Det skulle inte förvånad mig om iOS7 kommer ännu senare med tanke på den stora omställningen.

Jag tror att man ska vara mycket försiktig med att använda det genomsnittliga antalet betor och dagar mellan dem för att dra en slutsats om när IOS7 (och troligen indirekt nästa iphone) kommer...

  • Medlem
  • Piteå
  • 2013-06-20 17:58

Jag tror Apple kommer att behöva lite extra tid på sig den här gången, kanske ganska jämförbar med tiden för iOS 5 i diagrammet? Den releasen introducerade iCloud vilket naturligtvis krävde en massa testning. Grafisk design behöver kanske inte testas lika hårt som mjukvaran för en ny molntjänst, men man ska väl inte glömma att iOS 7 har en hel rad nya funktioner också.

Å andra sidan sägs det ju att Apple tagit OS X-utvecklare för att skynda på det här projektet, så vem vet... De kanske är rätt bra "i fas"...

  • Medlem
  • International user
  • 2013-06-20 22:49

Skulle inte förvåna mig om iOS 7 släpps i slutet på oktober. Kanske dags att ha en liten gissnings tävling igen?

  • Medlem
  • 2013-06-20 22:57

För mig får gärna lanseringen av den skarpa versionen dröja, bara de släpper en version som har lämnat beta-stadiet. Jag kan vänta tills oktober/november om så skulle krävas.

1
Bevaka tråden