Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill synka musik från paddan till iTunes

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min frus Macbook kraschade. Hon köpte en pc-laptop av ekonomiska skäl. Nu har jag sysslat med att sätta upp den. Hennes iPad innehåller all hennes musik. Jag har installerat iTunes för att göra till paddans "hem". Men om jag synkar musiken så säger den att den kommer att radera all musik på paddan och ersätta den med tomheten från iTunes.
Finns det något sätt att rädda musiken? Att synka åt andra hållet.

• Medlem
  • Kungälv
  • 2013-06-22 12:05

Nej, inte officiellt.
Det finns en del tredje-parts program som ska kunna rädda musiken, men jag har aldrig testat något.
http://bit.ly/185tIJX

Förhoppningsvis fungerar något av dem, och lär er sen att ha backup.

Ta ut musiken med hjälp av iExplorer.

Underbart! iexplorer funkade bra.
All musik finns i datorns iTunes nu. Tyvärr bara där. Jag lade till några nya låtar i itunes på datorn och skulle sedan synka ihop det med paddan. Sedan dess är paddan tom. Förstår inte varför.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-06-22 18:33

Synka en gång till.
Och ta backup på PCn!

Jag har synkat fem- sex gånger. Musiken är och förblir på pc'n.

Ursprungligen av Tripod999:

Jag har synkat fem- sex gånger. Musiken är och förblir på pc'n.

Berätta, eller visa med bilder, hur dina synkningsinställningar i iTunes ser ut.

Det löste sig. Det var iTunes i pc'n som inte kopierade in filerna utan bara gjorde genvägar. När jag sedan tog ur usb-minnet så fanns mp3-filerna inte kvar. När jag fattade det så var det inte så svårt att lösa. Tackar

1
Bevaka tråden