Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

rensa icloud flikar

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hur rensar man bort flikar icloud-flikar?

det är nämligen så här att jag hade ett par flikar öppna på min iphone 5 innan jag återställde den och installerade ios 7.
och nu när ios 7 är installerat (var tvungen att återställa som ny iphone) så har det ju lagts till en ny enhet icloud-flikar (den enheten med ios 7)

så kan ju alltså inte gå in på min iphone och stänga flikarna för den "gamla" enheten.

Det går inte. Det gick åtminstone inte tidigare när funktionen först dök upp, någon får gärna rätta mig om det ändrats sedan dess. De försvinner automatiskt efter någon vecka.

Ursprungligen av John A:

Det går inte. Det gick åtminstone inte tidigare när funktionen först dök upp, någon får gärna rätta mig om det ändrats sedan dess. De försvinner automatiskt efter någon vecka.

ok, tack. får avvakta någon vecka och så då.

Ursprungligen av mjewl:

ok, tack. får avvakta någon vecka och så då.

Sju dagar räcker. Från: http://support.apple.com/kb/HT5372?viewlocale...

Citat:

Ta bort flikar från fliklistan

Ta bort en flik från listan med iCloud-flikar genom att stänga den fliken i Safari på den Mac som du använt för att komma till den webbplatsen. Fliken tas inte bort från listan om du avslutar Safari, ställer Mac-datorn i viloläge eller stänger av den. Har du inte längre har tillgång till enheten som du använde för att komma till den fliken, rensas fliken automatiskt från listan efter sju dagar om den inte uppdateras.

1
Bevaka tråden