Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har en DS713+ NAS och funderar på vilken app som fungerar bäst för att göra backup på foton från min iPhone.
Ska man köra deras egnad DS Photo+ eller finns det någon som fungerar bättre?
Hade varit fint om det gick automatiskt direkt när man tar en bild eller när man laddar telefonen.
Har en DS713+ NAS och funderar på vilken app som fungerar bäst för att göra backup på foton från min iPhone.
Ska man köra deras egnad DS Photo+ eller finns det någon som fungerar bättre?
Hade varit fint om det gick automatiskt direkt när man tar en bild eller när man laddar telefonen.
Kan säga att det tar en liten stund för NAS:en att indexera och skapa miniatyrbilder.
Fast nu har du en kraftfullare NAS än vad jag har så det kommer gå fortare.
Har rotat runt lite men kan inte hitta hur man ställer in så bilderna förs över automatiskt?
Kommer bara fram till att jag måste välja vilka jag vill föra över i DS Photo+ appen och sedan trycka på för över.
Vill att det aka ske i samma sekund som jag tar bilden och helt automatiskt.
Har rotat runt lite men kan inte hitta hur man ställer in så bilderna förs över automatiskt?
Kommer bara fram till att jag måste välja vilka jag vill föra över i DS Photo+ appen och sedan trycka på för över.
Vill att det aka ske i samma sekund som jag tar bilden och helt automatiskt.
En sak är alla fall säker och det är att Synology gör mycket för sina användare med förbättringar i mjukvaran.
En efterlängtad uppdatering kom nyss i DS Audio att man kan se album bilder när man browsar runt i sitt bibliotek tex.