Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobiler med Firefox OS säljs i Spanien

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2013-07-19 13:11
Ursprungligen av pmarriott:

Jag sa "mobiler i bruk" utan koppling till aktuella marknadsandelar. Jag har inte sett en enda människa använda en LG på typ 1 år. Huawei såg jag en i en butik för några månader sedan och det enda från ZTE jag har lagt märke till är 4G-stickan från Telia som ligger och samlar damm i min byrålåda.

Vad du har sett är ganska oväsentligt Zte Lg och Huawei är stora tillverkare
vardera med tiotals miljoner smarta mobiler i bruk världen över.

Men för att gå tillbaka till ursprungsämnet...

Vad är egentligen fördelen med ett Firefox OS? Vad får jag som är värt något och framförallt - vad skulle min fru som är en normalanvändare tjäna på en sådan telefon?

Och min son har en LG (Nexus) så nog finns det LG telefoner ute någonstans och snurrar:)
Huawei och ZTE är minst sagt stora ute i världen - kanske framförallt i länder med lägre medelinkomst.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-07-19 14:23
Ursprungligen av BlackSmp:

Men för att gå tillbaka till ursprungsämnet...

Vad är egentligen fördelen med ett Firefox OS? Vad får jag som är värt något och framförallt - vad skulle min fru som är en normalanvändare tjäna på en sådan telefon?

Och min son har en LG (Nexus) så nog finns det LG telefoner ute någonstans och snurrar:)
Huawei och ZTE är minst sagt stora ute i världen - kanske framförallt i länder med lägre medelinkomst.

Absolut ingenting vad jag kan se. Så länge det inte finns likvärdiga appar som är lika bra eller bättre finns det ingen anledning.

Jag är absolut för att det kommer uppstickare som utmanar både Android och iOS så dessa får konkurrens.
Men att gå byta från en redan fungerande system till ett som är under uppbyggnad känns inte lockande.
För nya kunder kanske det är intressant.

Jag håller med, det känns som ett system för "tekniknördar" och inte för gemene man

Bevaka tråden