Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funderar på att göra av med två Apple TV 2'nd Gen

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla. Jag funderar på att sälja två stk Apple TV 2. Va kan begära för dom? Jag ser att dom går på blocket för 1500:- till 1800:-. Tror ni att dom får dom solgt på det priset?

Dom är båda i ny-skick, men användt och har lådan för båda två. Va är dom värdt? (Tråkigt å lägga upp dom någonstans utan att få dom solgt, eller att dom går på Tradera med utrospris..)

Senast redigerat 2013-08-02 00:23

varför 2 är attraktiv är för att den går att jailbreka har jag för mig! så du kan iaf få mer för dem än för nya! så ja 1200kr tycker jag låter rimligt! så lägg ut för 1300-1400 så har dom prutmån iaf.

• Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2013-08-01 17:12

På Ebay går de för $200-400.

Prova på marknaden här på 99mac? http://www.99mac.se/marknad

• Medlem
  • Trondheim
  • 2013-08-02 22:11

Kör med tradera. Det gjorde jag, 1200 bör du nog.få för den iaf.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2013-08-06 22:41

...eller byt den med mig, mot ett Nintendo WII inklusive 2 handenheter & några spel...!?

Hej, tack för alla svar. Har ännu inte kommit så lång att jag såld eller lagt ut dom. Men börjar kanske bli dax då det med stor sannolikhet kommer finnas en jailbreak till 3'an inom kort eller evt. 4'an när den kommer.

Ursprungligen av Yellowtown:

varför 2 är attraktiv är för att den går att jailbreka har jag för mig! så du kan iaf få mer för dem än för nya! så ja 1200kr tycker jag låter rimligt! så lägg ut för 1300-1400 så har dom prutmån iaf.

Ja, var det jag också tänkte. Jag har båda två jailbreakade och kör Plex på båda.

Ursprungligen av onnyt:

På Ebay går de för $200-400.

Sh#t.. Kanske eBay är bästa vägen å gå om man tänker på stålarna då.

Ursprungligen av keptang:

Prova på marknaden här på 99mac? http://www.99mac.se/marknad

Det som var planen, men man måste varit medlem i tre månader för man får lägga ut något där tyvärr..

Ursprungligen av andas:

Kör med tradera. Det gjorde jag, 1200 bör du nog.få för den iaf.

Jag är lite rädd för Tradera efter jag gick 1500:- i förlust på en iPhone jag sålde där.. Men kanske jag som var dum å la ut den med för låg utropspris. Hur la du ut den? Körde du en vecka med bud från 1kr, eller la du ut den med utropspris?

Ursprungligen av Torkel:

...eller byt den med mig, mot ett Nintendo WII inklusive 2 handenheter & några spel...!?

Tyvärr har jag redan 2 stk Nintendo Wii, men om du köper mig en PS4 när den kommer ut så är det en deal ;)..

• Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2013-08-08 16:05

Om du väntar tills det kommer ett jailbreak till 3:an lär du inte få 1200:- för dina 2:or.

• Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2013-08-08 18:36
Ursprungligen av onnyt:

Om du väntar tills det kommer ett jailbreak till 3:an lär du inte få 1200:- för dina 2:or.

Han behöver inte oroa sig för det kommer nog inte komma ett JB till ATV3

1
Bevaka tråden