Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad ska jag välja?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!

Jag går lite i köptankar!
Jag har bestämt mig för en air!!
Men nu till problemet, vilken ska jag välja?
jag har bestämt iaf att det ska vara 8GB RAM och 256GB SSD oavsett 11 eller 13 tum

Så hjälp mig att bestämma!

• Medlem
  • Huddinge
  • 2013-08-09 10:22

Jag skulle valt 13" Macbook Air alla gånger. Högre upplösning på skärmen och mer användbar. Möjligtvis om datorn skulle agera som andra eller tredje dator i hushållet skulle jag välja en 11".

Ursprungligen av joakimo:

Jag skulle valt 13" Macbook Air alla gånger. Högre upplösning på skärmen och mer användbar. Möjligtvis om datorn skulle agera som andra eller tredje dator i hushållet skulle jag välja en 11".

Ja den ska agera typ 10 dator i hushållet. Mera sängsurf dock har jag en 10 platta så det kanske ska bli en 13. Bättre kylning med kanske?

• Medlem
  • Huddinge
  • 2013-08-09 10:35

Hur det är med kylning vet jag inte. Kanske är det en bra ide att prova båda datorerna i butik och jämföra.

Ursprungligen av Yellowtown:

Ja den ska agera typ 10 dator i hushållet. Mera sängsurf dock har jag en 10 platta så det kanske ska bli en 13. Bättre kylning med kanske?

Den mindre har större förhållande mellan yta och volym så den borde åtminstone kylas snabbare genom svartkroppsstrålning.

1
Bevaka tråden