Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wall-mount för nya Airport Extreme

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Växjö
  • 2013-07-15 09:22

Har införskaffat mig en Airport Extreme modell "torn" Den ska upp på väggen på ett så snyggt sätt som möjligt utan att för den delen ruinera mig.

Har ni sett några alternativ till fästet från H-Squared? Det skulle landa på nästan 600kr exkl. moms och tull.

http://h-sq.com/products/airmount/

• Medlem
  • Växjö
  • 2013-08-12 18:11

Ingen som hittat ett kul och snyggt alternativ?

Ursprungligen av dhanjel:

Ingen som hittat ett kul och snyggt alternativ?

Måste det vara en produkt som är specifikt lämpad för Airport Extreme? Har du funderat i banorna kring att köpa en "vanlig" hylla av valfri modell? Lär garanterat bli billigare än 600 kr exkl. moms och frakt och förmodligen snyggare, för den där är ju inte så fager även om den är transparent.

• Medlem
  • Växjö
  • 2013-08-13 11:41

Har funderat på det, men inte hittat nåt som passar riktigt bra. Det är precis mitt i huset så det behöver se relativt diskret ut.

Kan du inte ställa din nya Airport Extreme på en befintlig bokhylla (om du har en in närheten)?

• Medlem
  • Malmö
  • 2013-08-13 18:03
Ursprungligen av The Real Viking:

Kan du inte ställa din nya Airport Extreme på en befintlig bokhylla (om du har en in närheten)?

Jag skulle t ex inte kunna göra det då lämpligaste platsen är i vår hall där vi idag har en wall-mount från H-Squared för den tidigare modellen. Den nya de har kommit med ser i mina ögon helt bedrövlig ut.

1
Bevaka tråden