Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag tycker det liknar alla de Android-baserade spelarna man ser i Sydostasien, men man kör en ren Linuxdistribution istället för Android kanske... Skulle inte förvåna mig om de hämtat inspiration av OpenELEC. Är det en dual-core ARM i den tro?
Va ska man ha då? Jag vill kunna spela upp filmer (HD) som ligger på min NAS samt kolla netflix. Helst att den kör Plex eller xbmc.
Raspberry Pi känns meckigt
Va ska man ha då? Jag vill kunna spela upp filmer (HD) som ligger på min NAS samt kolla netflix. Helst att den kör Plex eller xbmc.
Raspberry Pi känns meckigt
Kör en BlackBox, den blir nog bra. Du kan egentligen välja vilken enhet som helst som orkar med 720-1080p, samt kan köra Plex/XBMC. Kanske Roku kan vara ngt att kolla närmre på, har inte så bra koll på det själv, men det kanske kan vara ngt.
Kör en BlackBox, den blir nog bra. Du kan egentligen välja vilken enhet som helst som orkar med 720-1080p, samt kan köra Plex/XBMC. Kanske Roku kan vara ngt att kolla närmre på, har inte så bra koll på det själv, men det kanske kan vara ngt.
DS1512 ska kunna klara av transcoding, kanske att t.ex .mkv 1080p kan vara tungrott. En fördel är såklart om din enhet med Plex Media Center sväljer så många format som möjligt.
Heeelt omöjligt att svara på eftersom det finns en sådan uppsjö av olika märken med olika specar.
Men jag tänker alla fall köpa denna för att se om den kan ersätta min Mac Mini
Heeelt omöjligt att svara på eftersom det finns en sådan uppsjö av olika märken med olika specar.
Men jag tänker alla fall köpa denna för att se om den kan ersätta min Mac Mini