Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inloggad på Skype 24/7 trots avinstallation?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2013-09-13 22:01

Jag förstår varför Microsofts aktie steg när Ballmer meddelade att han ska avgå! Låt det ske ikväll!
I samband med installationen av iOS 7 på padda och telefon hände uppenbarligen något med just Skype. Nu står jag som inloggad 24/7 trots att jag loggar ut från alla enheter.
Nu har jag till och med raderat skiten från samtliga enheter. Men vänner informerar mig om att jag fortfarande står som online?
Om någon mot förmodan och bättre vetande, av ren sinnesförvirring eller liknande, råkat installerat detta skitprogram och har en susning i vart problemet kan ligga så får ni gärna ge en hint!

Hur i hel*ete kan man fortfarande stå som inloggad när alla enheter är rensade på viruset, ehm... programmet?

Du är nog inloggad någonstans. Boven kanske är iOS 7?

/Använt Skype sen 2004.

• Medlem
  • 2013-09-13 22:15

Avinstallerade på både iPhone/iPad och startade sedan om enheterna. Är fortfarande inloggad. Avinstallerade Skype med CleanApp på Macen så att jag fick med alla filerna. Tömde papperskorgen och installerade om igen. Samma resultat.

Ursprungligen av Dalle:

Avinstallerade på både iPhone/iPad och startade sedan om enheterna. Är fortfarande inloggad. Avinstallerade Skype med CleanApp på Macen så att jag fick med alla filerna. Tömde papperskorgen och installerade om igen. Samma resultat.

Skype ID?

• Medlem
  • 2013-09-13 22:19

Kör med ett gammalt hotmail-konto.

• Medlem
  • 2013-09-13 22:24

Ger upp. Rotar vidare i det i morgon.

@Dalle: Enligt det här inlägget på Skype-forumen så ska alla klienter bli utloggade om du byter lösenord. Säger inte vilken enhet som var online, men kanske funkar ändå? Annars prova att ringa dig själv?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-14 09:13

Loggade du ur från Skype på alla enheter INNAN du avinstallerade dem?

• Medlem
  • 2013-09-14 09:16

Absolut. Vet inte vad jag gjort annorlunda nu. Men nu är jag utloggad. Microsoft i ett nötskal. Ologiskt och idiotiskt.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-14 09:32

Kanske en time-out; har man inte varit igång på en viss tid visas man som utloggad?

1
Bevaka tråden