Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Allt fungerar bra, utom att Apple TVn inte tycks förstå att det är en svensk layout på keyboarden. Har det här med språkinställningarna på själva Apple TVn att göra (jag använder engelska) eller är et något annat?
Nu har jag ingen atv så jag vet inte hur den funkar men på min Mac kör jag systemet på engelska med svenska inställningar för skrift, datum o tid. Om liknande inställningar finns för atv borde det vara där du ska titta
Nu har jag ingen atv så jag vet inte hur den funkar men på min Mac kör jag systemet på engelska med svenska inställningar för skrift, datum o tid. Om liknande inställningar finns för atv borde det vara där du ska titta
Rotade runt på Apples supportsida "Apple TV uses the U.S. English keyboard layout regardless of the keyboard's hardware layout." Svaret funnet, även om det är ett dåligt sådant. Man kan bara hoppas att det kommer stöd för svenska tangentbord i framtiden!