Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rejäl bugg i app store/uppdatera appar

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ej aktiverat varken ipaden eller iphonen att automiskt uppdatera appar, det gör jag hellre själv. Dock när ang startar app store, så försvinner tillgängliga uppdateringar från listan 4 av 5 gånger typ. Någon mer med detta problem?

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2013-09-24 22:20
Ursprungligen av Anders Båth:

Har ej aktiverat varken ipaden eller iphonen att automiskt uppdatera appar, det gör jag hellre själv. Dock när ang startar app store, så försvinner tillgängliga uppdateringar från listan 4 av 5 gånger typ. Någon mer med detta problem?

Jag har samma problem. Då och då står det "20" eller annan hög siffra på App Store-ikonen, men när jag öppnar så finns det inga tillgängliga uppdateringar. Tidigare ikväll skulle jag uppdatera Mailbox som buggade, och då fanns den och tre andra. Uppdaterade bara Mailbox, och sen försvann de andra uppdateringarna bara för att dyka upp igen senare under kvällen.

Jag har inte heller automatiska uppdateringar aktiverat.

Edit: iPhone 5, iOS 7.0

• Medlem
  • Huddinge
  • 2013-09-24 22:22

Jag upplever samma fenomen med App store, både i telefonen och i iTunes under OS X.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2013-09-24 22:32

Samma beteende här under dagen. Iphone 4, iOS7, autouppdateringar av. App-store signalerar 6 eller 10 uppdateringar. Ibland hinner man se några appar i listan en bråkdel av sekund, sedan är de borta, listan tom.

Edit: Nu plötsligt 5 min senare försvann de inte. 10 uppdateringar nedladdades. Tillfällig bug?

Samma här, sen när iOS 7 kom ut. Säkert någon tillfällig bugg.

Det är ju faktiskt rätt många appar som uppdateras just nu. Kanske systemen svajar lite?

Jag har samma problem på en iPhone 5 och iOS 6.1.4.

• Medlem
  • Huddinge
  • 2013-09-28 14:00

Jag upplever det som att App store har stabiliserats de senaste dagarna och uppdateringar fungerar korrekt nu.

• Medlem
  • Storvreta
  • 2013-09-28 14:09

Eventuellt lite Off Topic, men hela grejen med att alla uppdaterade appar ligger kvar under fliken Uppdateringar stör jag mig på. Någon annan än jag? Jag kan tycka att detta bäst skulle finnas på en egen sida, någon sorts historik istället.

Ursprungligen av joakimo:

Jag upplever det som att App store har stabiliserats de senaste dagarna och uppdateringar fungerar korrekt nu.

Japp, funkar fint för mig med nu.

• Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2013-09-28 18:16
Ursprungligen av kajonas:

Eventuellt lite Off Topic, men hela grejen med att alla uppdaterade appar ligger kvar under fliken Uppdateringar stör jag mig på. Någon annan än jag? Jag kan tycka att detta bäst skulle finnas på en egen sida, någon sorts historik istället.

Jag har tänkt samma tanke verkar det som..

1
Bevaka tråden