Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS7 problem!

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-09-21 19:59

Jag tycker ändå du ska kolla i uttaget efter damm. Troligen har du petat undan det nu med hörlursproppen. Det är ett väldigt vanligt fel...

Har försökt leta men hittar inte att någon har samma problem som mej..... Sedan jag uppdaterade så säkerhetskopierar inte min iphone automatiskt till icloud! Står fortfarande att den ska göra det, när telefonen är låst, laddar och ansluten till Wifi. Inte ens när jag manuellt beordrar "säkerhetskopiera nu" så gör den det.

Sen har jag problem med att telefonen ofta lägger på mitt i ett samtal. Är den mer känslig för om jag trycker kinden mot skärmen eller vad? Har hänt flera gånger efter uppdateringen.

Hoppas någon har ett svar på mina funderingar....

Ursprungligen av Greta723:

Har försökt leta men hittar inte att någon har samma problem som mej..... Sedan jag uppdaterade så säkerhetskopierar inte min iphone automatiskt till icloud! Står fortfarande att den ska göra det, när telefonen är låst, laddar och ansluten till Wifi. Inte ens när jag manuellt beordrar "säkerhetskopiera nu" så gör den det.

Sen har jag problem med att telefonen ofta lägger på mitt i ett samtal. Är den mer känslig för om jag trycker kinden mot skärmen eller vad? Har hänt flera gånger efter uppdateringen.

Hoppas någon har ett svar på mina funderingar....

Löste problemet med uppdatering genom att stänga av säkerhetskopiering och sen sätta på, då funkade det!

samma fel igen

Det var en kort glädje - den säkerhetskopierar fortfarande inte automatiskt. Är det bara jag som har det här felet? Vart ringer man för att få hjälp av apple??

Ursprungligen av Greta723:

Löste problemet med uppdatering genom att stänga av säkerhetskopiering och sen sätta på, då funkade det!

Bevaka tråden