Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung lanserar Galaxy Gear

Tråden skapades och har fått 96 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2013-10-08 08:48
Ursprungligen av pesc:

Men NU har Samsung kommit på hur man gör en bra reklamfilm!

http://obamapacman.com/2013/10/samsung-copies...

Om man skall gå efter hur den används i filmen, så är det två händer som gäller för att använda GG, smidigt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-08 08:55

Optional all-day battery add-on:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-08 10:17

Optional all-day battery "C" pack add-on:

For the colorful.

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2013-10-08 10:27

De däringa batteripacken kanske snarare e något för 5s och 5c;-P

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-08 10:53
Ursprungligen av jas:

De däringa batteripacken kanske snarare e något för 5s och 5c;-P

Med tanke på att iPhone 5s har kring 50% av batteri-kapaciteten en Galaxy Note 3 har men ändå har bättre prestanda på i stort sätt alla fronter - CPU, GPU och batterilängd (go figures!) så skulle jag verkligen vilja "beg to differ"!

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2013-10-08 11:06
Ursprungligen av Erik.dv:

Med tanke på att iPhone 5s har kring 50% av batteri-kapaciteten en Galaxy Note 3 har men ändå har bättre prestanda på i stort sätt alla fronter - CPU, GPU och batterilängd (go figures!) så skulle jag verkligen vilja "beg to differ"!

Notera ;-P

Var tanken strömförsörja Note 3 så förstår jag bättre kopplingen.

Fö rapporteras det ju Gear klarar sig på en laddning per dag (vilket eg är rätt dåligt) medan många andra har svårt klara dagen med sina iPhones.

Själv använder jag min 4S så lite det räcker ladda var tredje dag, och jag tänker aldrig köpa någon produkt märkt Samsung. Oavsett kategori, mer än indirekt då:-)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2013-10-08 11:23
Ursprungligen av jas:

Notera ;-P

Var tanken strömförsörja Note 3 så förstår jag bättre kopplingen.

Fö rapporteras det ju Gear klarar sig på en laddning per dag (vilket eg är rätt dåligt) medan många andra har svårt klara dagen med sina iPhones.

Själv använder jag min 4S så lite det räcker ladda var tredje dag, och jag tänker aldrig köpa någon produkt märkt Samsung. Oavsett kategori, mer än indirekt då:-)

Jag hade för mig tidigare "previews" av enheten noterade enormt dålig batteritid vid hård användning. Men det kanske är en myt som inte är sann. Batteripacket var tänkt till klockan.

Bevaka tråden