Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya pro retina eller air

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag har fortfarande chans att returnera min i7 air med 8 gig ram och köpa nya retina....

Vad tycker ni? Ska jag göra det? Är den mycket bättre? Prisskillnade är ju minimal med studentrabbat...

Kan nån bestämma åt mig! ?

Javisst kan vi bestämma åt dig, vad är viktigt för dig?

Ursprungligen av keptang:

Javisst kan vi bestämma åt dig, vad är viktigt för dig?

Jag är ny med Mac. Är redan frälst efter 8 dagar med air. Gillar hela konceptet och enkelheten. Allt är logiskt.
Jag är student på högskola. Kommer använda datorn till att skriva och plugga. Surfa, kolla på film och kanske spela nått enklare spel.
Jag tänker att retinan har bättre skärm och kanske lite bättre prestanda. Att den blir mer "framtidssäker".
Eventuellt är jag mest sugen på att ha det bästa... Fattar att jag nog egentligen inte behöver retinan, men att prisskillnad är minimal och tänker att det kanske är en bättre dator...

Om jag vore du så skulle jag skita i retinan. En Air är så nice att ha när man springer runt på campus hela dagarna..

Ursprungligen av barbapappa_86:

Om jag vore du så skulle jag skita i retinan. En Air är så nice att ha när man springer runt på campus hela dagarna..

Fast nya retinan är ju smalare och lättare än föregångaren... ?

Desutom behöver jag inte ha dator med mig jämt...

Ursprungligen av Kallen:

Fast nya retinan är ju smalare och lättare än föregångaren... ?

Desutom behöver jag inte ha dator med mig jämt...

Lika lätt och smal som Air:en?

Låter lite som att du redan har bestämt dig.. Kör på retinan du

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2013-10-23 07:35