Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
FAN...med Maverick funkar inte Cubase. Måste skyndsamt ha tillbaka Mountain igen.
Hittar inte någon här som har samma problem.
Är det någon här som vet hur man gör?
Tack på förhand /Ulf
FAN...med Maverick funkar inte Cubase. Måste skyndsamt ha tillbaka Mountain igen.
Hittar inte någon här som har samma problem.
Är det någon här som vet hur man gör?
Tack på förhand /Ulf
Kollat upp det, men jag har tydligen klickat bort det med krysset. Lion hittar jag längre ner i listan på köpta, men det blir jo liksom inte rätt det heller.
Kollat upp det, men jag har tydligen klickat bort det med krysset. Lion hittar jag längre ner i listan på köpta, men det blir jo liksom inte rätt det heller.
Ok - om du har dolt Mountain Lion från listan Köp i Appstore så väljer du menyn "Affär > Visa mitt konto", logga in, på sidan Kontoinformation finns en rubrik "iTunes Molnet" och en länk "Hantera" där du kan återställa alla gömda köp som kan hämtas igen. Lycka till.