Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Strax efter midnatt är det säljstart för Iphone 5C och 5S i Sverige. Några butiker håller nattöppet och börjar sälja telefonerna en minut över midnatt ikväll. Kommer du att köa?
Jag har köpt alla modeller från 3G och fram till 5:an på release-dagen/natten. (Undantaget 3GS)
Men jag känner att jag kommer att "missa" 5S, det tekniska hoppet känns för kort till min nuvarande Femma. Avvaktar ett år och hoppas på iPhone 6 istället.
Jag har köpt alla modeller från 3G och fram till 5:an på release-dagen/natten. (Undantaget 3GS)
Men jag känner att jag kommer att "missa" 5S, det tekniska hoppet känns för kort till min nuvarande Femma. Avvaktar ett år och hoppas på iPhone 6 istället.
Kan ju rapportera från kön i Täby att det är i alla fall 25 pers här och att det är sjukt roligt när det kommer förbi folk och säger "ah nu är det bara 10 minuter kvar". Tagit lite fel på butik typ?
Började beställa mitt exemplar på Telias hemsida 00.01. Under 10 minuter fick jag göra om beställningen 5 gånger då sajten slutade att svara. Nu är den min. 64gb rymdgrå. Jag vann.